مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-17اقتصادي

427 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد


مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تاکنون مبلغ 427 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شده است.

- ایسنا/لرستان مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تاکنون مبلغ 427 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شده است.

رامین اسدی، در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح های اشتغال روستایی لرستان، با بیان اینکه از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری کشور مبلغ 512 میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است، اظهار کرد: از ابتدای شروع پرداخت این تسهیلات تاکنون به تعداد 4443 طرح به مبلغ 427 میلیارد تومان با پیش بینی اشتغال 9238 نفر از بانک های عامل استان پرداخت شده است.

مدیر پروژه سرمایه گذاری اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: بیشترین پرداخت این تسهیلات مربوط به خرم آباد و کمترین این تسهیلات مربوط به شهر رومشکان بوده و 96 درصد این تسهیلات در لرستان جذب شده است.

وی به تأثیر بوروکراسی اداری در کاهش زمان و پرداخت این تسهیلات اشاره کرد و گفت: مسئله بوروکراسی اداری ازجمله مشکلات عمده در کشور و برخی از استان ها وجود دارد که باید دستگاه های اجرایی در خدمت مردم و تسهیل گر شرایط باشند تا سرمایه گذاران بتوانند در امر سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

427 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد

427 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد