مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-17سياسي

جوکار: آب مورد نیاز یزد باید در چهارسال اول دولت به این استان منتقل شود


نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن با اشاره به اینکه توسعه استان بدون انتقال آب امکان پذیر نیست گفت: مهمترین اولویت و نیاز استان یزد آب است و این مهم باید به هر قیمتی در چهارسال اول دولت سیزدهم به استان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در نشست شورای اداری استان یزد با تبریک ایام الله نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: در طول سال 1400 مسئولان تلاش های زیادی داشتند اما سال 1401 قطعا باید متفاوت از 1400 باشد.

وی با اشاره به این که دولت سیزدهم برنامه های مختلفی را شروع کرده و باید با قوت برای رسیدن به اهداف این برنامه ها تلاش کرد گفت: بخشی از این اقدامات در حوزه سلامت بود و به حمدالله دولت توانست در حوزه کنترل بیماری منحوس کرونا موفق باشد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش بعدی مربوط به بودجه ای بود که دولت با نگاه اقتصادی و با توجه به تراز بین منابع و مصارف، عدم دست اندازی به صندوق توسعه ملی و کنترل تورم، عدم افزایش پایه پولی، به مجلس ارائه کرد.

جوکار یکی دیگر از نگاه ها و توجه های بودجه ارائه شده را در حوزه عدالت دانست و گفت: این عدالت صرفا در بحث بودجه نیست و همه بخش ها حتی نگاه ها را شامل می شد و بر اساس آن هیچ یک از ما حق نداریم به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: آب مورد نیاز یزد باید در چهارسال اول دولت به این استان منتقل شود

جوکار: آب مورد نیاز یزد باید در چهارسال اول دولت به این استان منتقل شود