مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-17پزشكي

فعالان رسانه ای حوزه سلامت در سمنان تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فعالان رسانه ای حوزه سلامت در استان سمنان امروز در آیینی در آستانه نیمه شعبان تجلیل شدند.

در مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، از تلاشگران حوزه اطلاع رسانی در بخش سلامت در این استان قدردانی شد.

در لوح تقدیری که کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به اصحاب رسانه اهدا کرده، آمده است: تلاشگران حوزه اطلاع رسانی با عنایت به آیه شریفه و لقد کرمنا بنی آدم (ما بنی آدم را نسبت به سایر موجودات کرامت و فضیلت بخشیدیم و عزت و عظمت دادیم) و با به کارگیری هنر و مهارت و دانش و با هدف توسعه انسانی فضای سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثربخش بین مردم و این دانشگاه که پایه حرکت اجتماع است، فراهم می نمایند و خالصانه در اعتلا و ارتقای فرهنگ مدنی و سلامت جامعه تلاش می ورزند.

در ادامه می خوانیم: بر خود لازم می دانم ضمن تبریک فرارسیدن بهار و نوروز باستانی از زحمات و تعامل شما عزیزان با حوزه سلامت استان سمنان در سال 1400 تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند توفیقات روزافزون شما را خواستارم.

در این مراسم، از سپیده سیر مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان، مرتضی مزینانی سردبیر و علی ابک عکاس این خبرگزاری به پاس تلاش یک ساله در اطلاع رسانی رویدادهای حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان رسانه ای حوزه سلامت در سمنان تجلیل شدند

فعالان رسانه ای حوزه سلامت در سمنان تجلیل شدند