مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-17اقتصادي

مازندران گران ترین استان کشور است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اعلام اینکه مازندران گرانترین استان کشور است خاطرنشان کرد: - باید مسئله تنظیم بازار در مازندران جدی گرفته شود تا در آستانه نوروز شاهد افسارگسیختگی قیمت ها نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران عصر پنجشنبه در جلسه افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال 1401 با بیان اینکه کار نوروز متفاوت است و با سونامی سفر مواجه خواهیم بود، گفت: با توجه به محدودیت سفر از سال 98 و پس از 2 سال متوالی کرونایی، پیش بینی می شود سال جدید بیش از 20 میلیون مسافر در نوروز به استان سفر کنند و باید از آن به عنوان فرصت کم نظیر بهره گرفت.

روح الله سلگی با اظهار به اینکه از نظر زیرساخت ها سعی شده تا مشکلی از نظر کمبود میوه، گوشت و فرآورده ها نداشته باشیم، مازندران را گرانترین استان کشور است از نظر قیمت اقلام اعلام و خاطرنشان کرد: باید مسئله تنظیم بازار در استان جدی گرفته شود تا در آستانه نوروز شاهد افسارگسیختگی قیمت ها نباشیم.

سلگی با ابراز امیدواری نسبت به رقم زدن خاطره خوش برای مردم ایران در سفرهای نوروز به مازندران افزود: بخشی از میراث فرهنگی بی نظیر در کتاب قطور افتخارات به نام مازندرانی ها رقم خورده است و با توجه به استحاله فرهنگی باید آیین های بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران گران ترین استان کشور است

مازندران گران ترین استان کشور است