مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-17اقتصادي

ساخت 2 میلیون مسکن در طرح نهضت ملی سال آینده آغاز می شود


در حال حاضر بیش از 800 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است و عملیات ساخت 2 میلیون واحد مسکونی جدید نیز سال آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه که امروز برگزار شد، پس از گزارش عملکرد حوزه های مختلف توسط معاونان، بیان کرد: هنگام تغییر دولت ها توقف چند ماهه در مسیر ایجاد تغییر و تحولات، ایجاد می شود، اما امروز شاهدیم که همه معاونان تلاش و همت خود را برای پیشرفت نظام و کشور در آغاز به کار دولت سیزدهم انجام دادند.

وی با اشاره به مسئولیت مهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن ادامه داد: در حال حاضر بیش از 800 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا قرار دارد و عملیات ساخت 2 میلیون واحد مسکونی جدید نیز در سال آینده آغاز خواهد شد که این رقم با توجه به اقدامات استان ها دور از دسترس نیست.

قاسمی با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن گفت: مباحث مهمی مانند امور بانکی، الحاقات زمین، تغییر کاربری های زمین و ایجاد بانک زمین با همراهی سازمان ملی زمین و مسکن حل و فصل شده است.

وی افزود: طبق اطلاعات بانک زمین 40 هزار پرونده در حوزه زمین وجود دارد که ارزش برخی از مبالغ قابل توجه هست ؛ همچنین موضوعاتی مثل قانون منع فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 میلیون مسکن در طرح نهضت ملی سال آینده آغاز می شود

ساخت 2 میلیون مسکن در طرح نهضت ملی سال آینده آغاز می شود