مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-17اقتصادي

استانداری: مازندران گرانترین استان کشور است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران: در سطح استان 850 غرفه صنایع دستی مربوط به سوغات و صنایع دستی در 23 جایگاه راه اندازی می شود که بخشی از آن متعلق به استان و تعدادی نیز ملی است.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اعلام اینکه مازندران گرانترین استان کشور است خاطرنشان کرد: باید مسئله تنظیم بازار در مازندران جدی گرفته شود تا در آستانه نوروز شاهد افسارگسیختگی قیمت ها نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران عصر پنجشنبه در جلسه افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال 1401 با بیان اینکه کار نوروز متفاوت است و با سونامی سفر مواجه خواهیم بود، گفت: با توجه به محدودیت سفر از سال 98 و پس از 2 سال متوالی کرونایی، پیش بینی می شود سال جدید بیش از 20 میلیون مسافر در نوروز به استان سفر کنند و باید از آن به عنوان فرصت کم نظیر بهره گرفت.

روح الله سلگی با اظهار به اینکه از نظر زیرساخت ها سعی شده تا مشکلی از نظر کمبود میوه، گوشت و فرآورده ها نداشته باشیم، مازندران را گرانترین استان کشور است از نظر قیمت اقلام اعلام و خاطرنشان کرد: باید مسئله تنظیم بازار در استان جدی گرفته شود تا در آستانه نوروز شاهد افسارگسیختگی قیمت ها نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری: مازندران گرانترین استان کشور است

استانداری: مازندران گرانترین استان کشور است