مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-17اقتصادي

عزم راسخ شهرداری سی سخت در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی+فیلم


شهردار سی سخت از اجرا و تکمیل پروژه عمرانی در سطح این شهر خبر داد گفت: بزودی عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی دیگر در سطح شهر سی سخت آغاز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت کیانوش صیادی شهردار سی سخت گفت: به زودی چندین پروژه عمرانی شهرداری شهر سی سخت شروع به کار خواهد کرد.

شهردار شهر سی سخت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از اجرا و شروع به کار چندین پروژه عمرانی در آینده نزدیک در سطح شهر سی سخت خبر داد و گفت: از مجموعه چندین پروژه عمرانی شهر سی سخت، کار مناقصه پروژه های زیرسازی، لکه گیری و آسفالت معابر شهر در سه فاز با برآورد اولیه 21 میلیارد تومان  لکه گیری معابر با اعتبار800 میلیون  تومان، پروژه رنگ آمیزی و خط کشی معابر با برآورد اولیه 800 میلیون تومان مناقصه انجام و در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.

صیادی در ادامه گفت: مابقی پروژه ها اعم از پیاده رو سازی و ترمیم جداول معابر شهر سی سخت، احداث ساختمان مدیریت آتش نشانی و تأسیسات شهری، احداث سالن مدیریت بحران با  با مجموع برآورد اولیه بالغ بر 19 میلیارد  و 400میلیون تومان در آستانه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است با طی مراحل قانونی به زودی شاهد اجرایی شدن این پروژه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ شهرداری سی سخت در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی+فیلم

عزم راسخ شهرداری سی سخت در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی+فیلم