مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 00:122022-03-17سياسي

حکومت صالحان در زمین


قطعاً یکی از آمادگی‏ های مقدمات ظهور حضرت حجت (عج) احیای حضور انسانی مردم در مساجد است، همانطور که انقلاب اسلامی از مساجد بپاخاست و پیروزی انقلاب نیز مرهون حضور مردم در مساجد است.

- قطعاً یکی از آمادگی‏ های مقدمات ظهور حضرت حجت (عج) احیای حضور انسانی مردم در مساجد است، همانطور که انقلاب اسلامی از مساجد بپاخاست و پیروزی انقلاب نیز مرهون حضور مردم در مساجد است.

مساجد تاریخ انقضاء ندارند و تا قیامت تاریخ انقضای آنها باقی است که امیدوارم دلسوزان و وفاداران انقلاب اسلامی نسبت به احیای حضور مردم در مساجد همتی مضاعف داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) مرتضی نجفی قدسی در یادداشتی تحت عنوان حکومت صالحان در زمین چنین آورده است: بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الَّرحِیم وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ (انبیاء،آیه 105) و ما بعد از تورات در زبور هم نوشتیم که قطعاً بندگان صالح و نیکوکار من، زمین را وارث و متصرف خواهند شد (حاکمیت زمین را بدست خواهند گرفت) یکی از آیاتی که در قرآن کریم دلالت دارد که حکومت صالحان در زمین برپا خواهد شد، همین آیه است و در روایات متعدد از اهل بیت علیهم السلام آمده است که آن بندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکومت صالحان در زمین

حکومت صالحان در زمین