مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 01:222022-03-17بين الملل

حماس و جهاد اسلامی: گسترش شهرک سازی ها در قدس، صاعقه یک انفجار است


حماس و جهاد اسلامی رشد قارچ گونه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری را تجاوز و جنایتی آشکار خواند و درباره تبعات آن هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب زمین هایی در جنوب شرق قدس اشغالی به منظور ساخت یک شهرک صهیونیست نشین شامل 2500 واحد مسکونی در آنجا را محکوم کرد.

به نوشته العهد ، قاسم افزود: شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی در کرانه باختری  و قدس اشغالی جنایت و تجاوزی آشکار در برابر چشم جهانیان و نقض همه قوانین و قطعنامه های بین المللی در مخالفت با تداوم شهرک سازی غیرقانونی در خاک فلسطین است.

وی تصریح کرد: از همین رو تشکیلات خودگردان می بایست با اتخاذ تصمیم فوری برای توقف هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر دست مقاومت مردمی در مقابله با شهرک سازی و شهرک نشینان که سرزمین های فلسطینی را در سراسر کرانه باختری به سرقت می برند را باز گذارند.

سخنگوی حماس افزود: ما از نهادهای حقوق بشری و آزادگان جهان می خواهیم برای محکومیت و توقف شهرک سازی ها که به منظور یهودی سازی سرزمین فلسطین انجام می شود، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس و جهاد اسلامی: گسترش شهرک سازی ها در قدس، صاعقه یک انفجار است

حماس و جهاد اسلامی: گسترش شهرک سازی ها در قدس، صاعقه یک انفجار است