مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-18حوادث

سارقان ناشناس طلاهای یک پیرزن را به سرقت بردند


معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: دستگیری سارقانی که طلاهای پیرزنی در بخش گله دار شهرستان مهر را سرقت کرده اند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی گفت: ساعت  19و30 دقیقه روز چهارشنبه 25 اسفند یک فقره سرقت طلاجات از زنی کهنسال که گفته شده خواهر شهید نیز بوده است به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و سریعا ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که خانم مذکور در راه برگشت به منزل بوده است که  یک سواری با 2 سرنشین ناشناس به زور وی را سوار  کرده و در کوچه های اطراف منزلش با تهدید اقدام به سرقت حدود 20 گرم طلاجات از جمله النگو، دستبند، انگشتر و 100 هزار تومان وجه نقد می کنند و سپس وی را به صورت صحیح و سالم پیاده کرده و متواری می شوند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تلاش جهت شناسایی و دستگیری سارقان ناشناس به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی  توجه نکنند و هرگونه اخبار را از سایت ها و منابع رسمی دنبال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس به شهروندان توصیه کرد از همراه داشتن پول، طلاجات و سایر اموال و اشیاءقیمتی به میزان زیاد و در موارد غیرضروری خودداری کنید و چنانچه به عللی مجبور به حمل  پول نقد یا اسناد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان ناشناس طلاهای یک پیرزن را به سرقت بردند

سارقان ناشناس طلاهای یک پیرزن را به سرقت بردند