مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-18اقتصادي

بازدید 3400 زائر مازندرانی از یادمان شهدای هفت تپه


مسئول یادمان شهدای هفت تپه مازندران با بیان اینکه این یادمان آماده میزبانی از زائران است، گفت: تاکنون سه هزار و 400 زائر استان از این یادمان بازدید کردند.

- با اشاره به برنامه آماده سازی یادمان هفت تپه از ابتدای سال با کمک گروه های جهادی و با محوریت سپاه کربلا و حمایت دستگاه های دولتی گفت: بیشترین موضوع مد نظر در سال 1400 آماده سازی فضای حسینیه یادمان بود که این فضا آماده و پذیرای تا سقف 250 زائر است.

وی افزود: برای آماده سازی فضای حسینیه از جمله پیگیری و نصب برق، جاگذاری درو پنجره دوجداره و سنگ کف و دور یادمان اقداماتی انجام شد و علاوه بر این گازرسانی به یادمان پیگیری شد و با قرارداد شرکت گاز، لوله کشی ها انجام و ساختمان های متعلق به خادمان گاز کشی شد.

وی ادامه داد: آماده سازی مسیرهای هفت تپه از دیگر اقدامات بوده و جاده ها را مناسب سازی می کردیم تا اتوبوس ها بتوانند به این مکان آمده و پارکینگی برای اتوبوس ها و ماشین های شخصی تعبیه کردیم.

سرهنگ جانی پور با اشاره به تلاش های صورت گرفته با تمرکز خوب فرمانده سپاه کربلا، عوامل اجرایی آن و حمایت دستگاه های متولی امور در بخش های مختلف آب، برق و مخابرات و غیره اظهار داشت: تا به امروز سه هزار 400 زائر مازندرانی برای بازدید از یادمان هفت تپه به این مکان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 3400 زائر مازندرانی از یادمان شهدای هفت تپه

بازدید 3400 زائر مازندرانی از یادمان شهدای هفت تپه