مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-18اقتصادي

نخستین پسماند مارکت در منطقه 22 افتتاح شد


شهردار منطقه 22 در حاشیه افتتاح نخستین پسماند مارکت، گفت: در این غرفه شهروندان می توانند در ازای پسماند خشک مواد غذایی تهیه کنند.

- ، نخستین پسماند مارکت منطقه 22 با حضور وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22، مدیران شهری، شورایاران محله هوانیروز، هنرمندان و شهروندان در بوستان شب بو محله هوانیروز افتتاح شد.

وحیدرضا محمدی در حاشیه این افتتاحیه گفت: یکی از مهم ترین اهداف افتتاح این مجموعه بالا بردن فرهنگ تفکیک پسماند خشک، کاهش تولید پسماند تر، افزایش حداکثری تفکیک در مبدا، کاهش هزینه های جمع آوری پسماند از سوی مدیریت شهری و همچنین توجه به اقتصاد شهری و خانواده است.

شهردار منطقه 22 افزود: در این غرفه شهروندان می توانند در ازای پسماند خشک مواد غذایی تهیه کنند و همچنین طرح گلماند در این مجموعه به اجرا در می آید و شهروندان می توانند با ارائه پسماند خشک گل و گیاه آپارتمانی تحویل گیرند.

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 نیز در این باره گفت: منطقه 22 اقدامات گوناگونی را در چهار ماه اخیر در حوزه پسماند خشک به اجرا درآورده است؛ به طوری که میزان جمع آوری پسماند در غرفه ها افزایش پیدا کرده است و همچنین شهروندان در اجرای طرح های شنبه های بدون پسماند و طرح کاپ مشارکت بسیار بالا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پسماند مارکت در منطقه 22 افتتاح شد

نخستین پسماند مارکت در منطقه 22 افتتاح شد