مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-18سياسي

سیاست ها و کلیات برنامه های فرهنگی اربعین 1401 بررسی شد


سیاست ها و راهبردهای فرهنگی و کلیات برنامه های فرهنگی و تبلیغی اربعین 1401 در نشست مسئولان ستاد فرهنگی اربعین از ایران و عراق در کربلا مورد بررسی و تصویب شد.

- ، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فرهنگی اربعین 1401 در کربلای معلی با حضور مسئولان و اعضای ستاد فرهنگی از جمهوری اسلامی ایران و عراق برگزار شد.

در این نشست که با شرکت 28 نفر از نمایندگان سازمان ها و گروه ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی با حضور حجت الاسلام حسینی رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق، حجت الاسلام اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین، کریمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا، و باقری دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور و حجت الاسلام شیخ محمد اسدی رییس لواء الخدمه الحسینیه کربلا و رییس مؤسسه شهید صدر و حجت الاسلام صافی رییس بنیاد بین المللی اربعین در عراق و دبیر علمای تیار االولایه عراق، حجت الاسلام حسین احمدی نماینده ستاد باز سازی عتبات عالیات و مسئولان کمیته ها برگزار شد.

همچنین در این جلسه گروه های تخصص، تبلیغات محیطی و تولید محصولات، قرآن، شعر و ادب، شورای علمی، امور بانوان، مشارکت های مردمی، رسانه و فضای مجازی و هنری و مسئول شبکه عبرات و نماز و تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ها و کلیات برنامه های فرهنگی اربعین 1401 بررسی شد

سیاست ها و کلیات برنامه های فرهنگی اربعین 1401 بررسی شد