مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-18سياسي

بکارگیری 4500 نفر نیروی پلیس برای تامین نظم مراسم نیمه شعبان قم


جانشین فرمانده ناجا از بکارگیری بیش از 4 هزار و 500 نفر نیروی پلیس در قم برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم نیمه شعبان خبر داد.

- خبرگزاری مهر ، سردار قاسم رضایی در قرارگاه انتظامی حضرت قائم (عج) ویژه مراسم نیمه شعبان در قم، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور این افتخار را دارد که به عنوان خادمان و بازوی انقلاب بر اساس ارزش های اسلامی تمام مراسم های فرهنگی، مردمی و دینی را با پوشش انتظامی انجام و بستر را برای مردم آماده کند تا بدون دغدغه به عبادت بپردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 500 نفر نیروی پلیس در قم برای تأمین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم نیمه شعبان بکارگیری شده اند، افزود: در این زمان و مکان مقدس این توفیق الهی نصیب مجموعه انتظامی استان قم شده است.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: طی بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی استان قم جمعیت کثیری از مردم به سمت این استان در حرکت هستند و با پیش بینی ترافیکی و انتظامی و اشراف اطلاعاتی، هیچ دغدغه ای برای این حضور گسترده و آرامش مردم وجود ندارد.

سردار رضایی با اشاره به تلاش مأموران در تسهیل امر ترافیک، اضافه کرد: از مردم خواهش می کنیم ملاحظات پلیس را مدنظرقرار دهند ودر پارکینگ هایی که در اطراف مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده خودروی خود را پارک کنند تا شاهد بروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 4500 نفر نیروی پلیس برای تامین نظم مراسم نیمه شعبان قم

بکارگیری 4500 نفر نیروی پلیس برای تامین نظم مراسم نیمه شعبان قم