مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-18اقتصادي

97 مصوبه برای شتاب بخشیدن به توسعه تکاب تصویب شد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به 97 مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای توسعه تکاب گفت: این مصوبه ها شامل 80 مصوبه در بخش عمرانی و 17 مصوبه در بخش اقتصادی ریل گذاری برای توسعه این شهرستان است که اجرای آنها موجب پیشرفت و آبادانی تکاب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با اشاره به 97 مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای توسعه تکاب گفت: این مصوبه ها شامل 80 مصوبه در بخش عمرانی و 17 مصوبه در بخش اقتصادی ریل گذاری برای توسعه این شهرستان است که اجرای آنها موجب پیشرفت و آبادانی تکاب خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این مصوبه ها راه های دسترسی روستایی و اصلی شهرستان طی یک برنامه میان مدت و بلندمدت آسفالت خواهد شد و در حوزه های بهداشت و درمان، گردشگری، ورزشی و آموزشی به همت مدیران دستگاه ها، شاهد اجرابی شدن مصوبات این سفر خواهیم بود.

وی اظهارکرد: تکاب یکی از شهرهای برخوردار از نعمتهای الهی و قطب معدنی کشور است اما از نظر زیرساخت های عمومی و اقتصاد دارای عقب ماندگی ها و شاخص های این شهرستان هنور توسعه نیافته است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به هفتمین سفر شهرستانی خود به مقصد تکاب و قدردانی از میزبانی صمیمی و شایسته مردم این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 مصوبه برای شتاب بخشیدن به توسعه تکاب تصویب شد

97 مصوبه برای شتاب بخشیدن به توسعه تکاب تصویب شد