مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-18سياسي

تمبر و گل نرگس نماد نوروز 1401 تهران/ چرا فضای پایتخت دیر نوروزی شد؟


رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، از اجرای چند برنامه ویژه برای انتقال فضای تغییر قرن، نیمه شعبان و نوروز در سطح شهر تهران خبر داد.

- رضا صیادی رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به همزمانی سه مناسبت جشن نوروز، نیمه شعبان و پایان قرن در روزهای پیش رو، گفت: برای انتقال فضای این اتفاق بزرگ در تهران سعی کرده ایم برنامه های ویژه ای داشته باشیم.

وی در ادامه توضیح داد: سازمان زیباسازی با طراحی تمبرهایی دکوراتیو، راجع به اتفاقات مهم تهران از قرن اخیر سعی کرده است فضای شهر را متناسب با فضای تغییر قرن، هماهنگ کند؛ این تمبرها بر مبنای موضوعاتی هویتی از تهران در قرن گذشته ساخته شده اند و بیانگر ساخت بناهای تاریخی در این قرن و معرفی  چهره های شاخصی است که در تاریخ تهران موثر بوده اند.

صیادی از اجرای یک برنامه تلویزونی به نام به به عشق مهدی   که در حال حاضر در حال پخش از سیماست و همچنین نمایش فضاسازی های نوروزی تهران در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا خبر داد و گفت: فرشی با شن رنگی با هنرمندی فاطمه عبادی در میدان هفت تیر اجرا خواهد شد از دیگر برنامه های شاخص این روزهای سازمان زیباسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمبر و گل نرگس نماد نوروز 1401 تهران/ چرا فضای پایتخت دیر نوروزی شد؟

تمبر و گل نرگس نماد نوروز 1401 تهران/ چرا فضای پایتخت دیر نوروزی شد؟