مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-18سياسي

تو منتظری که ما برگردیم/ ماییم که در غیبت کبری ماندیم


در این روزها که دنیا پکپارچه تو را صدا می زند چقدر امیدوار بودم این بهارمان حلول تو باشد و حال زمین را احسن الحال بگرداند اما می دانم ظهور تو وقتی فرا می رسد که غفلت کبرای ما تمام شود.

- السلام علیک یا اباصالح المهدی عج ، آرام و بی صدا سلامت می دهم و اشک می ریزم بر لحظه های غفلتم از تو ای مهربان ترینم، سلام مهدی جانم ، سلامی از من که تنهاترینم به تو که مولای منی، سلامی از قلبی مضطرب به بزرگترین آرامش و چقدر از احوال دلم آگاهی و میدانی همان حین که سلامم را به محضرتان عرض می کنم روح خسته ام جان دوباره پیدا می کند و هر وقت به نام مبارکتان می رسم این دل آرام می شود و یک دنیا جان می گیرم.

و من در پس هزاران ناامیدی چشم به شعبان دوخته ام که حتما این نیمه شعبان مولایم خواهد آمد و وقتی باز از نیامدنت مطمئن می شوم چقدر خجالت زده تو می شوم که ما چقدر از تو غافل مانده ایم که باز ظهور به تاخیر افتاد، اما با تمام گناهکار بودنم باز برایت می نویسم، آقاجانم آرزو که بر جوانان عیب نیست، باز هم چشم انتظارت می مانم و چقدر این انتظار زیباست وقتی منتظر امام زمانت باشی.

می نویسم برای تو هر روز و هر شب و همین نوشتن هاست که غم نبودنت را تسکین می دهد، آنقدر از بزرگان شنیده ام که می گویند ظهور نزدیک هست و چقدر با شنیدن این جمله دلم آرام می شود اما آن روز نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تو منتظری که ما برگردیم/ ماییم که در غیبت کبری ماندیم

تو منتظری که ما برگردیم/ ماییم که در غیبت کبری ماندیم