مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-18سياسي

روزهای پایان سال فرصتی مغتنم برای بررسی و محاسبه اعمال است


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه باید قبل از اینکه به حساب ما رسیدگی شود، به حساب خود رسیدگی کنیم، گفت: روزهای پایانی سال فرصتی برای بررسی و محاسبه اعمال است.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در آخرین جلسه شورای اداری استان یزد در سال 1400 با اشاره به سالروز میلاد امام زمان(عج) و تبریک این عید بزرگ اظهار داشت: همه ما در انتظار فرج امام زمان(عج) هستیم و امیدواریم در این مسیر پایدار بمانیم.

ناصری یاد و خاطره مرحوم دشتی، رییس فقید شورای شهر یزد را گرامی داشت و افزود: جلسات مختلفی با ایشان داشتم به ویِژه در حوزه مسائل کلیدی و راهبردی و به سرعت در زمینه موضوعات مختلف با اهتمام و جدیت به کار و تلاش و جمع بندی می پرداخت.

وی، جدیت را از شاخصه های مرحوم دشتی عنوان کرد: مرحوم دشتی در انجام مسئولیت خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و نسبت به اموری که مسئولیت آن را بر عهده می گرفت، بسیار مسئولانه عمل می کرد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در آخرین روزهای سال قرار گرفته ایم و در این روزها باید بر اعمال و رفتار و گفتار خود تفکر و اندیشه و بررسی داشته باشیم و در اصلاح نقایص بکوشیم.

ناصری ادامه داد: سیر حرکتی ما سیر حرکت الی الله است و باید هر برنامه ای که داریم در این مسیر قرار گیرد و نمی توانیم از این موضوع تخطی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایان سال فرصتی مغتنم برای بررسی و محاسبه اعمال است

روزهای پایان سال فرصتی مغتنم برای بررسی و محاسبه اعمال است