مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-18سياسي

گفت وگو با 12 مرد سیاست در شبکه افق


تاک شوی جدید شبکه افق با عنوان «گپ نشینی»، با اجرای فرهاد جم و حضور 12 تن از سیاسیون، نوروز 1401 روی آنتن شبکه افق می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تاک شوی شبکه افق با عنوان گپ نشینی ، برنامه ای با حضور مسئولان و رجال سیاسی است.

در این برنامه شاهد گفت وگویی خشک و رسمی با سیاسیون نیستیم و شبکه افق زندگی شخصی و خانوادگی 12 مرد سیاست در ایران را در قالب گفت و گویی صمیمی و به دور از کلیشه های رسمی یک گفت وگوی تصویری، به روی آنتن می برد.

  ویژگی دیگر این برنامه، حضور فرهاد جم بازیگر و مجری شناخته شده سال های دور تا امروز تلویزیون است؛ جم به عنوان مجری گپ نشینی، تجربه ای متفاوت را به اشتراک می گذارد و این بار با مسئولان پیشین و فعلی کشور به گفت وگو می نشیند.

به گفته مجید اسکندری، تهیه کننده برنامه گپ نشینی، دلیل انتخاب فرهاد جم این بوده که تیم تولید به دنبال مجری توانمندی بودند که هم جا افتاده باشد هم سابقه اجرای موفق داشته باشد.

علاوه بر اینها، یکی از سلبریتی هایی باشد که مردم نسبت به او واکنش مثبت داشته باشند.

اسکندری درباره ساختار گپ نشینی افزود: این برنامه سه بخش اصلی دارد.

بخش اول شامل گفت وگوی کاملا شخصی با مهمان برنامه با محوریت حال و هوا و روحیات اوست، بخش دوم موضوعات خانوادگی و بخش سوم هم تا حدی به مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با 12 مرد سیاست در شبکه افق

گفت وگو با 12 مرد سیاست در شبکه افق