مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-18سياسي

اخلاص در خدمت به مردم از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود


آیت الله علوی گرگانی از جمله شخصیت های علمی حوزه قم بود که سال های متمادی از محضر اساتید بزرگ بهره بردند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با اخلاص تمام علاوه بر درس و بحث و اشتغالات علمی در حوزه علمیه با اخلاص به مردم خدمت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی اظهار داشت: این ضایعه  را در درجه اول به ساحت مقدس امام عصر صاحب الزمان علیه السلام سپس به مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، همچنین به بازماندگان آن فقید از دست رفته تسلیت عرض مینمایم و علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم.

وی افزود: ارتحال عالم پارسا، مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت آیت الله علوی گرگانی که عمر شریف خود را در راه ترویج معارف دینی و حمایت از مبانی دین مبین اسلام و تبیین احکام شرعی سپری نمود موجب تأثر گردید.

 رضایی ادامه داد: این عالم ربانی از مراجع تقلید شیعه و از استادان درس خارج فقه و اصول فقه در قم بود و از شاگردان مراجعی همچون سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی، سید محمدرضا گلپایگانی و محمدعلی اراکی کسب فیض کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص در خدمت به مردم از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود

اخلاص در خدمت به مردم از ویژگی های آیت الله علوی گرگانی بود