مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-18سياسي

تبیین جنایت های رژیم پهلوی بخشی از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی را برطرف می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه - 27 اسفند- در آیین رونمایی از سه تندیس و هشت عنوان کتاب در موزه عبرت افزود: - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر گذشته و عملکرد رژیم منحوس پهلوی، خاندان ورشکسته منحط و فاسد به واسطه همدستانش و جنایت هایی که فقط در این مکان انجام دادند، تبیین شود مظلومیت جمهوری اسلامی ایران بر طرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه - 27 اسفند- در آیین رونمایی از سه تندیس و هشت عنوان کتاب در موزه عبرت افزود: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی چه از نظر رویدادهای قبل از پیروزی از آغاز نهضت تا 1357 و چه از نظر دستاوردهای بعد از پیروزی در مواجهه با دشمنان بیرونی و داخلی دچار مظلومیت های مضاعف است.

وی نهضت انقلاب اسلامی را یک پدیده زنده و قوی 60 ساله توصیف کرد و اظهارداشت: آنچه رهبر معظم انقلاب با عنوان جهاد تبیین و روایت صحیح از همه اتفافات اسلامی تاکید دارند، یک واجب عینی است، چون ما در دوران طلایی انقلاب اسلامی قرار داریم، نمی توانیم عظمت و شکوه آن را به خوبی درک کنیم.

وزیر فرهنگ با بیان این که موزه عبرت مکان ویژه ای است، گفت: اگر گذشته و عملکرد رژیم منحوس پهلوی، خاندان ورشکسته منحط و فاسد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین جنایت های رژیم پهلوی بخشی از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی را برطرف می کند

تبیین جنایت های رژیم پهلوی بخشی از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی را برطرف می کند