مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-18حوادث

توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: محموله کالاهای قاچاق لوازم خانگی به ارزش سه میلیارد ریال که از غرب به مرکز کشور در حال انتقال بود، توسط ماموران انتظامی استان زنجان توقیف شد.

- سرهنگ ایرج خانی پور در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی خدابنده این کالای قاچق را شناسایی و کشف کردند.

ماموران پلیس در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به چند دستگاه پراید و پژو 405 مشکوک شده و دستور توقف دادند و در این بررسی متوجه شدند که این افراد تلاش داشتند لوازم خانگی قاچاق را از غرب به مرکز کشور منتقل کنند.

وی افزود: در طول سال ماموران پلیس استان زنجان اجازه نمی دهند کالای قاچاقی از این استان به مرکز کشور منتقل شود، به همین خاطر استان زنجان محل ناامنی برای قاچاقچیان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به آماده باش مأموران پلیس در ایام نوروز، تصریح کرد: همه سعی ما این است که با حداکثر نیروها در حوزه انتظامی و همین طور حوزه پلیس راهور و پلیس راه حضور داشته باشیم تا کم ترین جرائم در این ایام رخ دهد.

خانی پور خاطرنشان کرد: شهروندان در این ایام موارد ایمنی و بالا بردن امنیت منزل خود را جدی بگیرند و از نگه داشتن طلا، جواهرات و اجناس گران بها در منزل در ایام نوروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی در زنجان

توقیف محموله قاچاق لوازم خانگی در زنجان