مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-18سياسي

آغاز بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آغاز بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آغاز بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در زنجان خبر داد.

سید قاسم موسوی صبح امروز (27 اسفندماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، سازمانی فرهنگی، آموزشی و امدادی به شمار می رود، عنوان کرد: این سازمان در راستای ایفای بخشی از رسالت و مسئولیت بشردوستانه خود در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان به منظور افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و تامین سفری سالم و ایمن، مسئولانه، افزایش تاب آوری و بهبود در سبک زیست و فرهنگ تعامل اجتماعی، با توجه به شرایط ناپایدار کرونا، محدودیت های مشروط و پیش بینی موج گسترده و حجم وسیع مسافرت های نوروزی و نیز لزوم آمادگی خدمت رسانی، بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای جوانان هلال احمر به مسافران نوروزی را اجرا می کند.

وی با بیان اینکه به منظور تحقق این موارد بیان شده، واحد جوانان هلال احمر استان اقدام به راه اندازی سه پست ثابت و چهار اکیپ سیار سحاب از 25 اسفندماه امسال تا 13 فروردین ماه سال آینده کرده است، ادامه داد: این پست و تیم های سیار، خدمات بشرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در زنجان

آغاز بیست و دومین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در زنجان