مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-18سياسي

تمهدیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید هوایی از برخی مسیر ها و محور های مواصلاتی کشور، پلیس را امانت دار مردم و نظام اسلامی و پاسدار ارزش ها، - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان تمهیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان، گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، پلیس در کلیه محور های مواصلاتی کشور حضور فعال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید هوایی از برخی مسیر ها و محور های مواصلاتی کشور، پلیس را امانت دار مردم و نظام اسلامی و پاسدار ارزش ها، هنجار ها و باور های دینی و اعتقادی ملّت و جامعه معرفی و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش اجتماعی و حاکمیت نظم و انضباط در جامعه هدفی متعالی و آرمانی مقدس است که پلیس با تلاش جهادی و انگیزه ای الهی به شکل شبانه روزی در تحقق آن نقش آفرینی می کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری جشن نیمه شعبان هستیم، پلیس برای این جشن در شهر مقدس قم و مسجد جمکران تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: از 26 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 1401 بیش از 150 هزار نفر از کارکنان انتظامی در آماده باش هستند تا ان شاءالله هموطنان عزیز با خاطری آسوده و در آسایش کامل به سفر های نوروزی رفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهدیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان

تمهدیدات ویژه پلیس برای جشن نیمه شعبان