مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-18سياسي

60 واحد گشتی پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر می شوند


فرمانده انتظامی استان ایلام از حضور شبانه روزی 300 واحد گشت انتظامی و 60 واحد گشت پلیس راه برای ایام پایانی سال و نوروز 1401 خبر داد.

- ، سردار دلاور القاصی مهر ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ایستگاه نوروزی انتظامی گل محمدی شهرستان ایلام اظهار داشت: تمامی تلاش پلیس استان معطوف به این خواهد شد که هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی با خاطره ای خوش از تعطیلات نوروز خود استفاده کنند و دغدغه ای در زمینه امنیت و آرامش نداشته باشند.

وی با بیان اینکه وجود ایستگاه های انتظامی موجب رضایت خاطر هم استانی ها و مسافران نوروزی می شود گفت: در ورودی و خروجی های استان، 11 ایستگاه به مردم و مسافران نوروزی خدمات انتظامی ارائه خواهند داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: به منظور آرامش مردم در داخل شهرها نیز با استفاده از تمامی ظرفیت های ستادی و اجرایی، 300 واحد گشت انتظامی را فعال کرده ایم.

سردار القاصی مهر گفت: در جاده ها و محورهای مواصلاتی نیز علاوه بر فعالیت 60 واحد گشت پلیس راه به صورت آشکار، تعداد 8 دستگاه گشت نامحسوس خودرویی نیز برای کاهش تصادفات و نظارت بر رانندگان پرخطر، پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه همه همکاران در انتظامی استان تلاش خواهیم کرد تا مردم عزیز و مسافران نوروزی با یک خاطره خوب وارد ایلام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 واحد گشتی پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر می شوند

60 واحد گشتی پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر می شوند