مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-18سياسي

امنیت خط قرمز ما است و با کسی شوخی نداریم


امنیت، خط قرمز ما است و در این مورد با کسی شوخی نداریم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شده است، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: امنیت، خط قرمز ما است و در این مورد با کسی شوخی نداریم؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است، یکی بزنید دو تا می خورید که ما بارها در منصه ظهور آن را نشان دادیم.

حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به حمله ی موشکی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لانه ی جاسوسی رژیم صهیونیستی و مقر جاسوسی آنها در اربیل عراق اظهار کرد: این جریان موشکی اینگونه نبود که کاملا اتفاقی افتاده باشد، ما از قبل به دولت عراق و اقلیم کردستان تذکر دادیم اما توجهی نکردند؛ بنابراین مستقیما جمهوری اسلامی وارد عمل شد.

وی اضافه کرد: این پایان ماجرا نیست، همانگونه که سپاه بیانیه داد و سفیر نیز تذکر داد که اگر مقرها را پاکسازی نکنید، خودمان پاکسازی می کنیم.

وی ادامه داد: جای تأسف وجود دارد که برخی گروه های عراقی سریعاً موضع گرفتند، همان افرادی که در مقابل موارد مختلف موضع نمی گرفتند اما رهبر معظم انقلاب می فرمایند باید قوی شد؛ زمان، زمان گفتمان و مذاکره نیست، زمان موشک است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خط قرمز ما است و با کسی شوخی نداریم

امنیت خط قرمز ما است و با کسی شوخی نداریم