مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-18اقتصادي

جبران سریع کمبود مرغ وتخم مرغ دربرخی شهرستانهای چهارمحال وبختیاری


رییس جهاد کشاورزی چهار محال و بختیاری با اشاره به تشدید نظارت ها بر توزیع مرغ گرم در استان، گفت: کمبود مرغ و تخم مرغ در برخی شهرستان های استان به سرعت جبران می شود.

- ، فرماندار شهرکرد ظهر جمعه در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمام تمهیدات برای استقبال از مسافران نوروزی اندیشیده شده است، اظهار کرد: طرح نظارتی بر تأمین، قیمت گذاری و عرضه کالاها در بازار به دقت در حال اجرا می باشد.

عبدالعلی ارژنگ با بیان اینکه در شهرستان شهرکرد با کمبود مرغ و تخم مرغ در شهرستان شهرکرد مواجه هستیم، عنوان کرد: نامه درخواست تأمین مرغ و تخم مرغ به جهاد کشاورزی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: مرغ مورد نیاز شهرستان شهرکرد در سریع ترین زمان ممکن باید جبران شود.

فرماندار شهرکرد از نبود مدیریت مناسب تعاون روستایی در توزیع میوه شب عید در شهرستان شهرکرد گلایه کرد و افزود: نیاز مردم شهرستان به میوه شب عید بر اساس قیمت مصوب باید به طور کامل تأمین شود تا در روزهای تعطیل نوروز به مشکلی برنخوریم.

نیاز روزانه 12 تن مرغ گرم در شهرستان بروجن فرماندار بروجن در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از رصد بازار و دو کارخانه آرد شهرستان بروجن مطرح کرد: همه شرایط برای استقبال از مسافران نوروزی در بروجن مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران سریع کمبود مرغ وتخم مرغ دربرخی شهرستانهای چهارمحال وبختیاری

جبران سریع کمبود مرغ وتخم مرغ دربرخی شهرستانهای چهارمحال وبختیاری