مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-18سياسي

راه حل مشکلات کشور اعتماد به نیروهای توانمند و خلاق است


راه حل مشکلات اعتماد به خدا،  تلاش   و اعتماد به نیروهای توانمند و خلاق است.

- حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار ، در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: یکی از اوصاف ابرار و نیکوکاران صبر و حوصله در راه خدا است، کسانی که در محرومیت، فقر، بیماری، درد و جهاد با دشمن صبور هستند و در برابر مشکلاتی که مانع رشد آنها است استقامت دارند.

وی گفت: سنت الهی بر این قرار دارد که ما انسان ها را با بیماری و مشکلات و سختی ها بیازماید و استقامت در برابر این سختی ها نیز پاداش بزرگی ارزانی خواهد داشت، کسانی که نگاهشان، گفتار و باورشان بر این است که در برابر این سختی ها می گویند ما از خداییم و به سوی خدا می رویم.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خداوباوری داروی ارزشمندی است که انسان را در برابر هر سختی و ناامیدی بیمه می کند، تصریح کرد: آن چیزی که می تواند برای ما صبر آفرین باشد این است که خود را بنده خدا دانسته و باورمان این باشد که در برابر این سختی ها ما را می آزماید و هر چه داریم از اوست.

کریمی تبار گفت: ما در برابر الهی هیچ هستیم و مالکیتی که ما داریم یک مالکیت اعتباری است که برای اداره اجتماع لازم است اما این مالکیت رفتنی است و هر آنچه هست از آن خدا و در مالکیت خداوند متعال است و هر چه داریم متعلق به خداست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات کشور اعتماد به نیروهای توانمند و خلاق است

راه حل مشکلات کشور اعتماد به نیروهای توانمند و خلاق است