مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-18سياسي

خاک کشورهای همسایه نباید مقری برای توطئه علیه ایران شود


همسایه های ایران باید بفهمند اگر خاک آن ها مکانی برای توطئه علیه نظام اسلامی شد، ایران ملاحظه نمی کند و آن مقر را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ولادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان اظهار داشت: اگر می خواهیم مشمول لطف و عنایات امام زمان(عج) قرار بگیریم، امروز که روز نیمه شعبان است، با خدا عهد ببندیم که نسبت به امام زمان مان دغدغه داشته باشیم؛ وقتی نماز می خوانیم دعای عهد و فرج را بخوانیم و از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سال 1400 با تمام مشکلات و فراز و نشیب ها سال خوبی برای مردم بود، گفت: شاخص ترین اتفاق در سال 1400، موفقیت های نظام در صحنه بین الملل بود و به گونه ای مسائل پیش رفت که دوستان نظام همه امیدوار و دشمنان عصبانی شدند.

صالح با اشاره به جنایت رژیم عربستان افزود: در یک روز 81 نفر از مردم عربستان و کشورهای دیگر با جرم های ساختگی اعدام شدند که 40 نفر از آن ها از جوانان شیعه عربستان بودند، حکومتی به نام اسلام این گونه بدون واهمه دست به جنایت می زند و از همه بدتر سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشر است که در مقابل دلارهای کثیف عربستان دهان شان بسته و زبان شان خاموش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک کشورهای همسایه نباید مقری برای توطئه علیه ایران شود

خاک کشورهای همسایه نباید مقری برای توطئه علیه ایران شود