مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-18سياسي

نهادهای بین المللی به جنایت های رژیم سعودی ورود کنند


مجامع بین المللی و سازمان های مربوطه و مؤسسات حقوقی و رسانه ای جهان درخواست داریم که اعلام مواضع کرده و نقش خود را برای جلوگیری از حوادثی مانند اعدام گسترده در عربستان ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت نیمه شعبان روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت و روز جهانی مستضعفین اظهار کرد: روز نیمه شعبان را بانام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گذاری کرده اند که حقیقتاً سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه زحمات ارزشمند می کشاند و امنیت را برای ما به ارمغان می آورند.

 وی افزود: ما در جامعه شهدای گمنامی راداریم که مورد توجه و تکریم مردم هستند، اما سربازان گمنام امام زمان (عج) زندگی شان گمنام و خانواده هایشان مظلوم هستند و حتی بعضی از آنها وقتی به شهادت هم می رسند برای آنها مراسم آن چنانی گرفته نمی شود و این ها قطعاً اجر و پاداش در نزد خداوند دارند.

طولی نخواهد کشید که آه مظلومین بساط ظالمانه سعودی را برخواهد چید حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به حادثه تلخ شهادت چهل ویک جوان شیعه معترض که به دست رژیم جنایتکار آل سعود ملعون مظلومانه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای بین المللی به جنایت های رژیم سعودی ورود کنند

نهادهای بین المللی به جنایت های رژیم سعودی ورود کنند