مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-18سياسي

اهداف جامعه با مسئولیت پذیری عمومی و حکمرانی مردمی محقق می شود


دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه باید فاصله بین رسمیت و عمومیت حل شود تا سرمایه اجتماعی افزایش پیدا کند، گفت: اهداف جامعه به واسطه همیاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست تعهد و مسئولیت اجتماعی، چالش ها و افق های پیش رو در گام دوم انقلاب به همت میز تعهد اندیشکده امید، اعتماد و تعهد اندیشگاه بیانیه گام دوم دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای با حضور سیدمجید امامی رییس شورای فرهنگ عمومی کشور و مجید محمدزمانی استاد سیاست گذاری فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد سهیل سرو دبیر اندیشکده امید، اعتماد و تعهد، تعهد و مسئولیت اجتماعی را از جمله مفاهیم اساسی دانست و گفت: تعهد و مسئولیت اجتماعی برای تشکیل زندگی اجتماعی مد نظر مکاتب مختلف بوده و قوام تشکیل جامعه براساس تعهد افراد نسبت به خود، خدا، طبیعت و مخلوقات دیگر، خاصه سایر انسان ها است.

وی با تأکید بر بررسی چالش های ترک تعهد و افق های پیش رو در گام دوم انقلاب، دستیابی به ایجاد فرآیندهای تعهدزایی و خنثی سازی پروژه های تعهدزدایی دشمنان انقلاب را با اهمیت دانست.

در این نشست سید مجید امامی تکلیف ارکان قدرت در جمهوری اسلامی با سرمایه اجتماعی را واضح و روشن ندانست و باوجود نگاه داشت جمهوری اسلامی در بزنگاه ها توسط مردم، بزرگترین چالش ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف جامعه با مسئولیت پذیری عمومی و حکمرانی مردمی محقق می شود

اهداف جامعه با مسئولیت پذیری عمومی و حکمرانی مردمی محقق می شود