مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-18سياسي

راه مذاکرات، عمل به پیشنهادات ایران است


دنیا بداند ببر پوشالی آمریکا افول کرده و نباید به آن دل بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرحله اول راهبرد تحقق انقلاب جهانی مستضعفان بود، اظهار کرد: مرحله دوم راهبرد تحقق انقلاب مستضعفان، تشکیل هسته مقاومت در ایران و دیگر کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه روز مستضعفان تنها متعلق با ایران نیست، گفت: این روز روزی جهانی است وتحقق حزب جهانی مستضعفان از بیانات امام خمینی(ره) است.

امام جمعه کرج با اشاره به تقش جوانان در مبارزه با مستکبرین اضافه کرد: نباید اجازه داد مستکبرین بر علیه مستضعفان عالم ظلم کنند و این موضوع با حضور جوانان انقلابی و ولایی محقق شدنی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه با اشاره به سالگرد روز ملی شدن صنعت نفت ،عنوان کرد: این موضوع درس های عبرت آموزی برای ما دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه این موضوع برای کشورهای طرفدار و مرتبط با آمریکا عبرت آموز است گفت: یکی از این موارد جنگی است که در اکراین راه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مذاکرات، عمل به پیشنهادات ایران است

راه مذاکرات، عمل به پیشنهادات ایران است