مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-18سياسي

امام جمعه سمنان: موشک باران پایگاه های تروریستی برای جهانیان پیام دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان، با اشاره به نمایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته گذشته در موشک باران پایگاه های تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق مرکز طراحی و اجرای عملیات تروریستی علیه مردم و مسلمانان منطقه بود و مقتدرانه با دستان توانمند سربازان اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در شناسایی و موشک باران این پایگاه های تروریستی به نمایش درآمد و از طرفی، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست.

امام جمعه سمنان بیان کرد: ایران اسلامی امروز در ابعاد امنیتی و دفاعی از اقتدار قابل توجهی برخوردار است و این امر بار دیگر در عملیات موشکی اخیر به رخ جهانیان کشیده شد.

مطیعی اضافه کرد: دشمنان ایران و اسلام امروز باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و هر اقدام خبیثانه ای را بدون پاسخ نمی گذارد.

وی گفت: سپاه پاسداران همواره در دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی خوش درخشیده و این راه با حضور پرتوان فرزندان این کشور مقتدرانه ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: موشک باران پایگاه های تروریستی برای جهانیان پیام دارد

امام جمعه سمنان: موشک باران پایگاه های تروریستی برای جهانیان پیام دارد