مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-18سياسي

استعفای جنجالی یک روزه پس از انتصاب!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام حسین جلایی نوبری  که دیروز به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شده بود امروز با بالا گرفتن انتقادات استعفا داد.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: پیرو اخبار منتشره در مورد انتصاب حجت الاسلام جلایی نوبری به ریاست دانشکده پیراپزشکی به استحضار ملت شریف، دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منتقدین عزیز می رساند که دانشکده پیراپزشکی بر خلاف اسم آن ترکیبی از گروه های متنوع می باشد و علاوه بر گروه های تکنولوژی تصویربرداری، علوم آزمایشگاهی و هوشبری، گروه های معارف اسلامی، ادبیات و تربیت بدنی را نیز شامل می شود.

 لازم به ذکر است که گروه معارف اسلامی، به تنهایی بیش از یک سوم اعضای هیات علمی  دانشکده پیراپزشکی را تشکیل داده و با احتساب گروه های  ادبیات و تربیت بدنی نصف اعضای هیات علمی دانشکده را تشکیل می دهند.

از این رو انتصاب ریاست دانشکده با رعایت نظر اکثریت اعضای هیات علمی و از گروهی که بیشترین عضو هیات علمی را در دانشکده دارد، موضوع غیر عادی نبوده و نیز با در نظر گرفتن رتبه علمی دانشیاری و سوابق مدیریتی متعدد  و موفق جناب آقای دکتر نوبری، انتصاب ایشان در این مسئولیت اقدامی خارج از ضوابط و مقررات نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای جنجالی یک روزه پس از انتصاب!

استعفای جنجالی یک روزه پس از انتصاب!