مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-18اقتصادي

اعلام شهرهای جایگزین برای سفر در 8 استان پرمسافر


سفرهای نوروزی پس از دو سال درحالی با کمترین محدودیت در پیک ششم کرونا قرار است اجرا شود که پیش بینی وزارتخانه های راه و گردشگری حدود 30 درصد افزایش سفرها در مقایسه با نوروز سال 98 است؛ - مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی قبلا استان های خلوت تر را برای سفر در نوروز به مردم پیشنهاد کرده بود که البرز، تهران، خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، کرمان و مرکزی از آن جمله بودند.

او گفته که معرفی استان ها و شهرهای کم مسافر و خلوت تر در نوروز برای توزیع مکانی سفر انجام می شود.

جمشید حمزه زاده ـ رییس جامعه هتلداران ایران ـ نیز پیش از آغاز تعطیلات نوروزی اعلام کرد که ظرفیت اقامتی در جزایر کیش و قشم و همچنین شهرهای شمالی تقریبا تکمیل شده و جای خالی به سختی پیدا می شود.

سردار سیدتیمور حسینی ـ جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کشور ـ نیز از از افزایش 25 درصدی تردد در جاده های کشور در بازه زمانی 25 تا 27 اسفندماه خبر داده و گفنه که تردد جاده های منتهی به استان های شمالی در قیاس با مدت زمان مشابه سال قبل، 80 درصد بیشتر بوده است.

فرهاد مهریاری ـ مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ـ نیز گزارش داده که تا کنون، بیشترین افزایش تردد جاده ای وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به استان های خوزستان، بوشهر، گیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شهرهای جایگزین برای سفر در 8 استان پرمسافر

اعلام شهرهای جایگزین برای سفر در 8 استان پرمسافر