مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-18فرهنگي

آنلاین تماشا کنید؛ نوروزگاه با میراث جهانی ایران


از سال 1358 تا کنون، 27 اثر میراث فرهنگی ملموس و 17 اثر میراث فرهنگی ناملموس ایران در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است.

- مدیرکل پایگاه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به برنامه زنده اینترنتی نوروزگاه با میراث جهانی ایران در نوروز گفت: پایگاه های میراث جهانی در ایام نوروز به صورت زنده به مردم معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهاد عزیزی زلانی افزود: با همکاری معاونت میراث فرهنگی و سامانه پخش زنده ، قرار است پایگاه های میراث جهانی تخت جمشید، پاسارگاد، میدان امام اصفهان، باغ فین کاشان، کاخ گلستان، آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی، گنبد سلطانیه، تخت سلطانیه، منظر فرهنگی اورامانات و منظر فرهنگی بیستون به شکل زنده به مردم معرفی شوند.

مدیرکل پایگاه های جهانی وزارت میراث فرهنگی افزود: یکی از برنامه های معاونت میراث فرهنگی توجه به موضوع معرفی آثار فرهنگی و تاریخی است.

بر همین اساس در معاونت برنامه ای با عنوان نوروزگاه با میراث جهانی ایران برای پخش آنلاین و زنده در تلویزیون اینترنتی پیش بینی و طراحی شده است.

عزیزی زلانی تصریح کرد: از روز دوم اول تا 11 فروردین ماه 1401 با سفر مجازی به این پایگاه های میراث جهانی، تلاش می کنیم تا آیین های نوروزی و ارزش های این آثار را به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنلاین تماشا کنید؛ نوروزگاه با میراث جهانی ایران

آنلاین تماشا کنید؛ نوروزگاه با میراث جهانی ایران