مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-18حوادث

جانشین فرمانده کل انتظامی: پلیس در همه مسیرهای کشور حضوری فعال دارد


پلیس، محور، رکن و متولی اصلی برقراری نظم،  انضباط و امنیت جامعه است و  هیچ سازمانی به اندازه مجموعه انتظامی نمی تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.

- جانشین فرمانده کل انتظامی: پلیس در همه مسیرهای کشور حضوری فعال دارد پلیس، محور، رکن و متولی اصلی برقراری نظم،  انضباط و امنیت جامعه است و  هیچ سازمانی به اندازه مجموعه انتظامی نمی تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان و شروع سفرهای نوروزی گفت: علاوه بر کنترل مسائل حفاظتی از طریق دوربین، پلیس در همه محورهای مواصلاتی کشور حضور فعال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید هوایی از برخی مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور، پلیس را امانتدار مردم و نظام اسلامی و پاسدار ارزش ها، هنجارها و باورهای دینی و اعتقادی ملّت و جامعه معرفی و خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش اجتماعی و حاکمیت نظم و انضباط در جامعه هدفی متعالی و آرمانی مقدس است که پلیس با تلاش جهادی و انگیزه ای الهی به شکل شبانه روزی در تحقق آن نقش آفرینی می کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری جشن نیمه شعبان هستیم، پلیس برای این جشن در شهر مقدس قم و مسجد جمکران تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده کل انتظامی: پلیس در همه مسیرهای کشور حضوری فعال دارد

جانشین فرمانده کل انتظامی: پلیس در همه مسیرهای کشور حضوری فعال دارد