مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-18اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در هراز و کندوان


رییس پلیس راه مازندران با تشریح وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی استان گفت: در محور های هراز و کندوان تردد کامیون و کامیونت تا 15 فروردین 1401 ممنوع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یدالله جهان تاب در گفتگو با ایسنا با اشاره به ترافیک در راه های مواصلاتی استان اظهار کرد: ترافیک در محور هراز در منطقه پلور - لاسم به آمل و سوادکوه پرحجم و در حال حرکت است و همچنین در محور کندوان نیز در برخی قسمت ها پرحجم گزارش می شود.

جهان تاب تنها مسیر ساحلی پرحجم را در شهرستان رامسر عنوان کرد و افزود: با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز حجم ترافیک به صورت افزایشی پیش بینی می شود و رانندگان از شتاب، سرعت و سبقت بپرهیزند.

رییس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: رانندگان در محور کوهستانی که احتمال ریزش و رانش وجود دارد تردد نکنند و از صحبت کردن با تلفن همراه نیز خودداری کنند چراکه با هرگونه تخلف حادثه ساز برخورد و اعمال قانون می شوند و 72 ساعت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

جهان تاب با اشاره به محدودیت های احتمالی در روز های آینده اظهار کرد: از ساعت 11 صبح تا ساعت 15 امروز جمعه از مرزن آباد به کرج یک طرفه بود تا تخلیه ترافیکی انجام شود همچنین در این راستا طی روز های آینده اگر محور هراز پرحجم شود از تهران به آمل یکطرفه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در هراز و کندوان

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در هراز و کندوان