مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-18حوادث

ضرورت هماهنگی با کلانتری محله ها برای اثاث کشی در نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شروع مسافرت های نوروزی و امکان سو استفاده سارقان از این فرصت، - سردار حمید هداوند با توجه به در پیش بودم ایام نوروز به شهروندان توصیه کرد جهت اثاث کشی در این ایام، با کلانتری محله خود هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شروع مسافرت های نوروزی و امکان سو استفاده سارقان از این فرصت، بیان داشت: همشهریان گرامی در صورت ترک منزل حتما از قفل درب و پنجره منزل اطمینان حاصل نمایند و به آشنایان و همسایگان معتمد خود اطلاع دهند تا در برخی ساعات به منزل آن ها سرکشی نمایند.

وی افزود: توصیه می شود هموطنان گرامی در هر صورت از نگهداری اشیا قیمتی در منزل خودداری کنند و حتی الامکان از صندوق امانات استفاده کنند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت:پلیس برای ارتقا امنیت و آرامش درتعطیلات نوروز با گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در ساعات مختلف شبانه روز در نقاط مختلف پایتخت گشت زنی هدفمندی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هماهنگی با کلانتری محله ها برای اثاث کشی در نوروز

ضرورت هماهنگی با کلانتری محله ها برای اثاث کشی در نوروز