مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-18اقتصادي

اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبیاری اراضی کشاورزی و پل رودسمه دیشموک


70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبیاری اراضی کشاورزی  و پل رودسمه در دیشموک  اختصاص یافت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: 70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبیاری اراضی کشاورزی  و پل رودسمه در دیشموک  اختصاص یافت.

سید عبدالعزیز موسوی افزود: پیرو سفر استاندار و معاون اقتصادی وی به بخش دیشموک قریب به 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های پل ارتباطی منطقه محروم رودسمه و آبیاری اراضی کشاورزی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر استاندار و معاون اقتصادی وی به بخش دیشموک در خصوص محرومیت های این بخش اظهار کرد: در بخش دیشموک محرومیت های زیر ساختی و اجتماعی عمیق وجود دارد که با وجود تلاش های گذشته همچنان باقی است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: رفع مشکلات در این منطقه نیازمند نگاه ویژه و برنامه ریزی با تاکید بر اولویت هاست.

موسوی با بیان اینکه ظرفیت اصلی دیشموک کشاورزی و دامداری است، تصریح کرد: سهمی از اعتبارات این بخش با در نظر گرفتن توسعه کشاورزی تخصیص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه، وی بیان کرد: شرایط خاص اجتماعی منطقه محروم رود سمه ایجاب می کند تا فراهم شدن زیرساخت های لازم در این منطقه معیشت اهالی نیز تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبیاری اراضی کشاورزی و پل رودسمه دیشموک

اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه آبیاری اراضی کشاورزی و پل رودسمه دیشموک