موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-19اقتصادي

مطالباتی که به شهرداری سی سخت پرداخت نمی شود/پرداخت بخشی از حقوق ها معوقه به سختی


شهردار سی سخت خبر از پرداخت بخشی از حقـوق معوقه کارکنان شهرداری در دو روز آینده داد و گفت: مسئولان استانی برای رفع مشکلات شهر سی سخت کمک کنند.

- کیانوش صیادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سی سخت اظهار کرد: حقوق های عقب مانده کارکنان شهرداری مربوط به دوره های قبل بوده که روی هم انباشته شده و به این مرحله رسیده است.

  صیادی گفت: مطالبات بسیار زیادی از ادارات و نهادهای دولتی داریم که اگر این مطالبات وصول شود شهرداری قادر است تمامی حقوق معوقه کارکنان خود را پرداخت کرده و در جاهای دیگر سرمایه گذاری کند لذا می طلبد اداراتی که به شهرداری بدهکار هستند همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم مشکلات شهر سی سخت را برطرف کنیم.

شهردار سی سخت عنوان کرد: توانستیم چند روز قبل یک حقوق به همراه بن کارت به کارکنان پرداخت کنیم و قول می دهیم تا دو روز آینده دو ماه حقوق دیگر را پرداخت کنیم تا از حجم فشاری که بر کارکنان شهرداری است کمی کاسته شود.

  صیادی اظهار داشت: مگر می شود من به  عنوان شهردار سی سخت از وضعیت موجود  شهرداری راضی باشم و ببینم کارکنان شهرداری که شبانه روز در سرما و گرما و زیر برف و باران در حال خدمت به همشهریان هستند حقوق معوقه دارند و برای امرار معاش زندگی خود با مشکلات فراوانی روبرو هستند و مایحتاج زندگی روزمره خود را از مغازه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالباتی که به شهرداری سی سخت پرداخت نمی شود/پرداخت بخشی از حقوق ها معوقه به سختی

مطالباتی که به شهرداری سی سخت پرداخت نمی شود/پرداخت بخشی از حقوق ها معوقه به سختی