مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-19اقتصادي

با آزادسازی واردات، تکلیف خودروهای متروکه در گمرک چه می شود؟


ترخیص این خودروها نیاز به مصوبه دولت دارد؛ چرا که همانطور که اشاره شد و بر کسی پوشیده نیست، این خودروها بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت: ترخیص این خودروها نیاز به مصوبه دولت دارد؛ چرا که همانطور که اشاره شد و بر کسی پوشیده نیست، این خودروها بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است.

با توجه به عدم تمدید ممنوعیت واردات خودرو و آزادسازی واردات از اردیبهشت ماه سال آینده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با تکلیف خودروهای متروکه در گمرک ضمن اشاره به اینکه این خودروها بدون ثبت سفارش وارد شده اند، از بررسی موضوع در وزارت صمت خبر داد و تاکید کرد به سبب همین عدم ثبت سفارش، ترخیص این خودروها نیازمند مصوبه دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با از سرگیری واردت خودرو، موضوع 2249 دستگاه خودرویی که از پیش از ممنوعیت واردات، وارد کشور شده و سال هاست در گمرک دپو شده اند، مجدد پررنگ می شود؛ این سوال مطرح می شود که با باز شدن مجدد درهای ورودی کشور برای خودروهای خارجی، تکلیف این خودروها که دیگر متروکه شده اند، چه خواهد شد؟ لازم به یادآوری است که 12 هزار و 261 دستگاه خودرو طی سال های گذشته (تا قبل از ممنوعیت واردات در سال 1397) وارد گمرک شد؛ خودروهایی که عمدتا به استناد مجوزهای دولت و با انجام ثبت سفارش وارد شده بودند اما درگیر تصمیم یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آزادسازی واردات، تکلیف خودروهای متروکه در گمرک چه می شود؟

با آزادسازی واردات، تکلیف خودروهای متروکه در گمرک چه می شود؟