مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-19سياسي

«ستاره بارون» حاج قاسم برای کودکان منتشر شد


کتاب شعر «ستاره بارون» شامل سروده های ناهید حسن پور با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات دارخوین برای کودکان منتشر شد.

- ، کتاب شعر ستاره بارون سروده های ناهید حسن پور با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی برای کودکان توسط انتشارات دارخوین منتشر و راهی بازار نشر شده است.

حسن پور درباره این کتاب گفت: ستاره بارون از زمان کودکی تا لحظه شهادت حاج قاسم را در چند موقعیت به صورت شعر برای کودکان روایت کرده است.

وی افزود: بخش کودکی، نوجوانی و جوانی، شروع جنگ و بعد از زمان جنگ، حضور داعش و نبرد با آنها، معرفی حاج قاسم و ویژگی های شخصیت شهید، ماجرای آن شب سرد زمستانی و لحظه شهادت حاج قاسم که در واقع هدف اصلی این کتاب با توجه به نام ستاره بارون بوده است مورد اشاره اشعار است.

این نویسنده درباره اسم کتاب عنوان کرد: ستاره ها با توجه به صحبت رهبری است که می فرمایند با این ستاره ها راه را می شود یافت و هم چنین صحبت ویژه ای که بعد از شهادت حاج قاسم فرمودند روح ستارگان حاج قاسم رودر آغوش گرفت.

حاج قاسم رو همراهی می کنند و حاج قاسم یکی از یاران امام زمان معرفی می شود، به دلیل صلح طلبی و ویژگی هایی که از حاج قاسم در کتاب گفته شده است.

حسن پور به مراحل تدوین و صفحه آرایی و طراحی کتاب اشاره کرد و ادامه داد: تاکید داشتیم نام کتاب با توجه به سخنان رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ستاره بارون» حاج قاسم برای کودکان منتشر شد

«ستاره بارون» حاج قاسم برای کودکان منتشر شد