مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-19سياسي

سازوکارهای نظارت میدانی بر کسب و کارهای آنلاین ایجاد شود


رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با بیان این که میزان شکایت مردمی از فروشگاه های برخط در یک ماه اخیر رشد چشم گیری داشته است گفت که باید سازوکارهای نظارت میدانی بر کسب و کارهای آنلاین همچون دیگر بخش ها وجود داشته باشد.

- رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با بیان این که میزان شکایت مردمی از فروشگاه های برخط در یک ماه اخیر رشد چشم گیری داشته است گفت که باید سازوکارهای نظارت میدانی بر کسب و کارهای آنلاین همچون دیگر بخش ها وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه مجتبی توانگر نماینده تهران به فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت به شرح زیر است: جناب آقای فاطمی امین وزیر محترم صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عالی نظارت بر اصناف با سلام و احترام بنا برگزارشات واصله میزان شکایت مردمی از فروشگاه های برخط در یک ماه اخیر رشد چشم گیری داشته است.

بازخورد اجتماعی تخلفات صورت پذیرفته تاثیر نامطلوبی بر پذیرش اجتماعی خرید برخط داشته و در چشم انداز میان مدت موجب کاهش اقبال مردمی به کسب و کارهای آنلاین می شود.

در همین راستا و به منظور مدیریت مخاطرات اقتصاد دیجیتال موارد ذیل جهت صدور دستور مقتضی به استحضار می رسد: 1- با نزدیک شدن به سال جدید و افزایش تمایل به خرید بین هم وطنان، لازم است که سازوکارهای نظارت میدانی بر کسب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکارهای نظارت میدانی بر کسب و کارهای آنلاین ایجاد شود

سازوکارهای نظارت میدانی بر کسب و کارهای آنلاین ایجاد شود