مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-19سياسي

قزوین از موفق ترین استان ها در طرح امام محله است


راهیار استانی طرح امام محله بنیاد هدایت در استان قزوین گفت: تعداد امامان محله استان قزوین از 16 نفر به 28 نفر افزایش یافته است و قزوین از موفق ترین استان ها در این طرح است.

- حجت الاسلام رئوف تقوی با اشاره به برگزاری طرح تعالی امامان محله استان قزوین که در یک اردوی سه روزه در استان قم برگزار شد اظهار کرد: این اردو موقعیتی بود تا امامان محله استان قزوین در کنار هم قرار بگیرند و تجربیات و نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند.

راهیار استانی طرح امام محله بنیاد هدایت در استان قزوین ادامه داد: تعداد امامان محله استان قزوین از 16 نفر به 28 نفر افزایش یافته است و قزوین از موفق ترین استان ها در این طرح است.

وی با اشاره به اجرای دوره توانمند سازی امامان محله استان قزوین بیان کرد: امامان محله در این دوره در محضر اساتید کشوری در خصوص جهاد تبیین و جایگاه امامان محله در این موضوع و نقش امام و امت و اثر این دو در گذشته و امروز جامعه، دانش و اندیشه جدید دریافت کردند.

حجت الاسلام تقوی بیان کرد: تاکید بر بوم شناسی و تسلط بر نقشه جامع توسط امام محله ها یکی از مهم ترین اتفاقات این دوره توانمندسازی محسوب می شود.

وی افزود: این طلاب باید موضوعات مختلف و مسائل و دغدغه های محله خود را احصا کرده و آنها را بر اساس اولویت ها دسته بندی کنند و هزینه های هر یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین از موفق ترین استان ها در طرح امام محله است

قزوین از موفق ترین استان ها در طرح امام محله است