مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-19اجتماعي

اولین استارت آپ ملی “حرفه سبز” در شیراز برگزار می شود


مدیرکل محیط زیست فارس از برگزاری اولین استارت آپ ملی «حرفه سبز» در شیراز با محوریت احیای تالاب های استان و با همکاری دانشگاه شیراز و با حمایت صندوق ملی محیط زیست و پارک علم و فناوری خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل محیط زیست فارس از برگزاری اولین استارت آپ ملی حرفه سبز در شیراز با محوریت احیای تالاب های استان و با همکاری دانشگاه شیراز و با حمایت صندوق ملی محیط زیست و پارک علم و فناوری خبر داد.

حمید ظهرابی گفت: هسته طرح ریزی و هدفگذاری این استارت آپ برای حمایت از ایده پردزان، نوآوران و صاحبان ایده های محیط زیستی برتر از اداره پژوهش و فناوری محیط زیست فارس شکل گرفته و با حمایت طرح تالاب های استان فارس در سالی که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی نام گذاری شده بود به عنوان اولین استارت آپ ملی محیط زیستی در شیراز با همکاری دانشگاه شیراز کلید خورده است.

به نقل از روایط عمومی محیط زیست فارس، او افزود: یکی از چالش ها و مشکلات عدیده در احیای تالاب ها در کشور وابستگی شدید معیشتی مردم به آب، محیط زیست و منابع طبیعی است.

برای پیشبرد برنامه های احیای تالاب ها باید این وابستگی را به نوعی مدیریت کنیم بطوری که جوامع بومی اطراف تالاب تنها به کشاورزی وابسته نباشند، زیرا اثرات مخرب فراوانی داشته و علاوه بر خشک شدن تالاب ها موجب فرونشست، شور شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین استارت آپ ملی “حرفه سبز” در شیراز برگزار می شود

اولین استارت آپ ملی “حرفه سبز” در شیراز برگزار می شود