مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-19سياسي

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس46 امام زاده و بقاع متبرکه لرستان


مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس 46 امام زاده و بقاع متبرکه استان از امروز تا 13 فروردین 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ایام نوروز، این طرح را فرصتی برای خانه تکانی دل عنوان و اظهار کرد: این طرح در امام زادگان و بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این گونه برنامه ها این است که ضمن شناساندن بیشتر امام زادگان، مردم از ظرفیت این بزرگان بهره مند شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در 46 امام زاده و بقعه مبارکه استان اجرایی می شود، افزود: مبلغین به طور شاخص در 20 مکان فعالیت خواهند داشت.

طباطبایی بیان داشت: بیشترین هزینه ها باید در حوزه معارف و قرآن صرف شود، اما متاسفانه موقوفات قرآنی در استان نداریم.

وی بر ترویج فرهنگ وقف به ویژه وقف قرآنی تاکید و تصریح کرد: نداشتن موقوفات قرآنی یک ضعف است که باید اهمیت این موضوع تبلیغ و ترویج شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در مراکز دینی استان، گفت: در راستای تبدیل شدن بقاع به قطب فرهنگی، اوقاف از ابتدای سال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس46 امام زاده و بقاع متبرکه لرستان

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در آستان مقدس46 امام زاده و بقاع متبرکه لرستان