مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-19پزشكي

توصیه های بهداشتی برای مسافران نوروزی


رییس بهداشت محیط مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: مسافران به رعایت موازین بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و سعی کنند که همه ی آنها را رعایت کنند.

- دکتر محمد قنبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایام نوروز، مردم حتما از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت انجام سفر به شیوه نامه ها و توصیه های بهداشتی توجه داشته باشند تا شاهد پیک مجدد این بیماری نباشیم.

وی ادامه داد: در ایام نوروز ناوگان حمل ونقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی متقاضی بیشتری دارند؛ بنابراین ضروری است که از سوی متولیان مربوطه در جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به بهداشت و سلامت مردم، حساسیت ویژه ای باشد.

وی افزود: مسافران ضمن رعایت موازین بهداشتی در اماکن و محل های مورد نظر، خود نیز در این خصوص مشارکت و همکاری لازم را داشته و در جهت رعایت همگانی این موضوع سهیم باشند.

قنبری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی و ابلاغیه های انجام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در ایام نوروز در بحث رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط، نظارت ها تشدید می شوند.

وی یادآور شد: همه شرکت های مستقر در پایانه های مسافری موظف هستند، در فرآیند صدور بلیط، ثبت کد ملی مسافر جهت استعلام در خصوص انجام واکسیناسیون، کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی برای مسافران نوروزی

توصیه های بهداشتی برای مسافران نوروزی