مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-19اجتماعي

بارش برف موجب کندی تردد در راه های خلخال شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت:بارش برف همراه با کولاک ،یخ بندان سطح جاده و محدودیت دید ناشی از مه غلیط موجب کندی تردد خودروها در جاده های کوهستانی و برف گیر این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، معروف خسروی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: ارتفاع برف که از شب گذشته در جاده های کوهستانی این شهرستان به خصوص گردنه سخت گذر الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم آغاز شده است هم اکنون به 25 سانتیمتر رسیده است.

وی از برفروبی، نمک پاشی و تیغه زنی جاده های کوهستانی با استفاده از ماشین آلات مستقر در راهدارخانه الماس خبرداد و افزود: علاوه بر بکارگیری گریدر و کامیون های دارای تیغه برفروب و پس از گذشت چند روز بولدوزرهای مستقر در راهدارخانه الماس برای جابجایی برف سنگین در این جاده بکار گرفته شد .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: علاوه بر محور خلخال به اسالم هم اکنون راهداران در همه مسیرهای برف گیر بین شهری وروستایی منطقه مشغول برف روبی و بازگشایی راه های ارتباطی هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال بیان کرد: در حال حاضر به استثنای جاده های مسدود شده از برف خلخال به پنل،ماسوله و ماسال سایر راه های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز است و تردد خودروها در جاده خلخال به اسالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف موجب کندی تردد در راه های خلخال شد

بارش برف موجب کندی تردد در راه های خلخال شد