مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-19سياسي

راه اندازی جهاد تبیین در فضای مجازی موجب شکست توطئه های دشمنان می گردد


مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: باید محتواهای سخت افزاری و نرم افزاری در جهت جهاد تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تولید و در فضای مجازی منتشر شود.

- پوریا یاسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین در فضای مجازی و رسانه عنوان کرد: امروزه دشمنان از طریق فضای مجازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد حمله و خدشه قرار می دهند که لازم است با تولید محتوا و انجام برنامه های هدفمند نسبت به خنثی سازی این توطئه ها تلاش کنیم.

مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر نقش آفرینی رسانه ها در نهضت تولید علم، فکر و اندیشه در همه زمینه ها گفت: امروزه رسانه ها با تولید محتواهای نرم افزاری و سخت افزاری در قالب فیلم، عکس و متن در فضای مجازی نقش مهمی در جهاد تبیین و تربیت نیروی انقلابی و هم طراز نظام جمهوری اسلامی ایفا می کنند.

وی ضمن بیان لزوم اطلاع رسانی جهاد تبیین توسط اصحاب رسانه افزود: مطبوعات خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه های خبری باید بر اساس رسالت اجتماعی خود، آگاه سازی و افزایش بصیرت را در دستور کار برنامه هایشان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی جهاد تبیین در فضای مجازی موجب شکست توطئه های دشمنان می گردد

راه اندازی جهاد تبیین در فضای مجازی موجب شکست توطئه های دشمنان می گردد